Pytania i Odpowiedzi

                                                                         Najczęściej zadawane pytania                                                                         

 

 1. Na jaki numer konta powinienem przelać należności ?

Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego znajdują się poniżej:

 

BRE BANK S.A. 30 1140 2004 0000 3102 7642 5427
                         Topfish sp. z o. o.
                         ul. Klasztorna 38  
                       83-400 Kościerzyna

 

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.

Płatności elektroniczne obsługiwane są przez IDOSell, Paylane.

2. Jaki jest koszt wysyłki ?

  • Dla opcji Paczkomaty Inpost - koszt  przesyłki to 14,50 zł dla paczek do 23 kgo wymiarach 60x35x35 cm
  • W przypadku wysyłki Pocztą Polską i płatności przelewem koszt wysyłki zaczyna się od 18,95 zł za Paczkę Małą "Dostawa do klienta" - do 5 kg.
  • Koszt przesyłki kurierem GLS zaczyna się od 18,95 zł dla przedpłaty przy dostawie kurierem GLS.
  • Wysyłka zagraniczna może być realizowana Listem Poleconym Priorytetowym w cenie od  34,95 zł za list do 1 kg oraz od 64,95 zł za list do 2 kg.
  • Dokładny koszt wysyłki podany jest w dziale Regulamin oraz Dostawa.
  • Koszt wysyłki dla przedmiotów powyżej 200cm - 36zł
  • Dla zamówień powyżej 500 zł , przesyłka na terenie Polski GRATIS !

 

Paczki zagraniczne wysyłane są według cennika Poczty Polskiej z linku poniżej :

https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html

 

Cena wysyłki zagranicznej kurierem GLS do 30 kg - od 50 zł jest widoczna podczas składania zamówienia i jest zależna od kraju docelowego.

 

Szczegółowy Cennik przesyłek zagranicznych znajduje się w dziale Regulamin oraz Dostawa.

 

3. Jaki jest czas kompletowania zamówienia ?

Czas kompletowania zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych i jest uzależniony od dostępności zakupionych towarów w naszym magazynie .

Do czasu kompletowania zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na transport gotowej przesyłki do klienta, który może wynieść od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranej opcji dostawy.

 

4. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru?

Tak. Sklep TopFish.pl jest sklepem internetowym, ale umożliwiamy naszym klientom po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym odbiór osobisty zakupionych w sklepie towarów.

 

5. Czy wysyłacie towar za granicę ?

Tak. Wysyłamy zakupiony towar do większości krajów. Nie wysyłamy do Wielkiej Brytanii.

Zamówienia możesz w łatwy sposób opłacić kartą kredytową, przelewem bankowym w Euro (EUR) , Funtach Brytyjskich (GBP) lub przez PayPal

 

6. Czy do przesyłki dołączany jest paragon lub faktura vat ?

Tak, do każdej przesyłki dołączany jest zawsze paragon fiskalny lub faktura vat ( na życzenie).

 

6. Czy można zwrócić do sklepu zakupiony towar ?

Tak, towar można zwrócić do sklepu. Szczegóły dotyczące zwrotów są podane w dziale Regulamin, pkt. VII. Uprawnienia do odstąpienia od umowy.

 

7. Czy zamówione produkty posiadają gwarancję ?

Sklep internetowy TopFish dostarcza pełnowartościowy towar objęty gwarancją. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obejmuje produkty zakupione tylko w sklepie TopFish. Reklamacje można składać na przykład na naszej stronie: www.TopFish.pl poprzez formularz reklamacji w swoim panelu użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto w dziale reklamacji lub w dowolny inny sposób

 

8. Czy sklep prowadzi sprzedaż na raty ?

Tak, Prowadzimy sprzedaż w systemie ratalnym eRaty Santander Consumer. Minimalna suma zakupów na raty to 200zł. Wniosek należy złożyć online na stronie z płatnościami już po złożeniu zamówienia w sklepie. W tym celu należy na stronie płatności wybrać sposób płatności Raty i na kolejnych stronach zakończyć wypełnianie wniosku. Wniosek jest prawidłowo złożony tylko wtedy, gdy klient otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji potwierdzenie złożenia wniosku.

 

TopFish.pl

pixelpixel