Pytania i Odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania
1. Na jaki numer konta powinienem przelać należności ?
Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu bankowego znajdują się poniżej:
W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia wraz z imieniem i nazwiskiem zamawiającego.
Płatności elektroniczne obsługiwane są przez IDOSell, Paylane.
2. Jaki jest koszt wysyłki ?
- Dla opcji Paczkomaty Inpost - koszt przesyłki to 14,50 zł dla paczek do 23 kg i o wymiarach 60x35x35 cm
- W przypadku wysyłki Pocztą Polską i płatności przelewem koszt wysyłki zaczyna się od 18,95 zł za Paczkę Małą "Dostawa do klienta" - do 5 kg.
- Koszt przesyłki kurierem GLS zaczyna się od 18,95 zł dla przedpłaty przy dostawie kurierem GLS.
- Wysyłka zagraniczna może być realizowana Listem Poleconym Priorytetowym w cenie od 34,95 zł za list do 1 kg oraz od 64,95 zł za list do 2 kg.
- Dokładny koszt wysyłki podany jest w dziale Regulamin oraz Dostawa.
- Koszt wysyłki dla przedmiotów powyżej 200cm - 36zł
- Dla zamówień powyżej 500 zł , przesyłka na terenie Polski GRATIS !
Paczki zagraniczne wysyłane są według cennika Poczty Polskiej z linku poniżej :
https://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html
Cena wysyłki zagranicznej kurierem GLS do 30 kg - od 50 zł jest widoczna podczas składania zamówienia i jest zależna od kraju docelowego.
Szczegółowy Cennik przesyłek zagranicznych znajduje się w dziale Regulamin oraz Dostawa.
3. Jaki jest czas kompletowania zamówienia ?
Czas kompletowania zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych i jest uzależniony od dostępności zakupionych towarów w naszym magazynie .
Do czasu kompletowania zamówienia należy doliczyć czas potrzebny na transport gotowej przesyłki do klienta, który może wynieść od 1 do 3 dni roboczych w zależności od wybranej opcji dostawy.
4. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru?
Tak. Sklep TopFish.pl jest sklepem internetowym, ale umożliwiamy naszym klientom po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym odbiór osobisty zakupionych w sklepie towarów.
5. Czy wysyłacie towar za granicę ?
Tak. Wysyłamy zakupiony towar do większości krajów. Nie wysyłamy do Wielkiej Brytanii.
Zamówienia możesz w łatwy sposób opłacić kartą kredytową, przelewem bankowym w Euro (EUR) , Funtach Brytyjskich (GBP) lub przez PayPal
6. Czy do przesyłki dołączany jest paragon lub faktura vat ?
Tak, do każdej przesyłki dołączany jest zawsze paragon fiskalny lub faktura vat ( na życzenie).
6. Czy można zwrócić do sklepu zakupiony towar ?
Tak, towar można zwrócić do sklepu. Szczegóły dotyczące zwrotów są podane w dziale Regulamin, pkt. VII. Uprawnienia do odstąpienia od umowy.
7. Czy zamówione produkty posiadają gwarancję ?
Sklep internetowy TopFish dostarcza pełnowartościowy towar objęty gwarancją. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy. Gwarancja obejmuje produkty zakupione tylko w sklepie TopFish. Reklamacje można składać na przykład na naszej stronie: www.TopFish.pl poprzez formularz reklamacji w swoim panelu użytkownika po zalogowaniu się na swoje konto w dziale reklamacji lub w dowolny inny sposób
8. Czy sklep prowadzi sprzedaż na raty ?
Tak, Prowadzimy sprzedaż w systemie ratalnym eRaty Santander Consumer. Minimalna suma zakupów na raty to 200zł. Wniosek należy złożyć online na stronie z płatnościami już po złożeniu zamówienia w sklepie. W tym celu należy na stronie płatności wybrać sposób płatności Raty i na kolejnych stronach zakończyć wypełnianie wniosku. Wniosek jest prawidłowo złożony tylko wtedy, gdy klient otrzyma na adres mailowy podany przy rejestracji potwierdzenie złożenia wniosku.
TopFish.pl
